Varausehdot

  • Osien Vaihto
  • Varaus
  • Yhteystiedot
  • Huolto
  • Pyörän tuonti ja haku
  • Liiketoiminta
  • Maksaminen
  • Takuu

Osien vaihto huollon yhteydessä tai yksittäisen työn yhteydessä aiheuttaa lisäkustannuksia. Hinta määräytyy osan hinnan ja työn keston mukaan.

Asiakkaalla on aina mahdollisuus päättää vaihdetaanko osia vai ei. Asiakas saa tekstiviestitse ilmoituksen vaihtoa tarvitsevasta osasta ja osan vaihdon kustannuksesta. Mikäli asiakas ei vastaa tekstiviestiin kohtuullisen ajan sisällä, ei osaa/osia vaihdeta.

Huollon varaaminen tapahtuu kotisivujemme Varaus -osiosta tai sähköpostitse/Ota yhteyttä -osiosta. Varauksen yhteydessä pyydetään asiakkaan muutamia perustietoja; esimerkiksi nimi, sähköposti ja puhelinnumero pyydetään, jotta voimme ottaa yhteyttä tarvittaessa.

Huollon peruuttaminen on mahdollista peruuttaa varausvahvistusviestistä 48 tuntia ennen huoltoa kohdasta CANCEL BOOKING. Jos varaus on tehty sähköpostitse; voi varauksen ainoastaan peruuttaa sähköpostitse.

Simo Autio

Kaskikuja 3, Iinatti

Huolto@fillaripaja.fi

Simo@fillaripajavip.fi

Pyörä huolletaan aina vähintään sovitun huollon mukaan. Erillisten lisäpalveluiden saanti huollon yhteyteen on mahdollista. Käyttämämme työkalut ovat laadukkaita ja ehyitä ja soveltuvat pyörän huoltoon.

Huollossa kestää yleensä muutama päivä, mutta vaihtelua esiintyy.

Pyörä tuodaan Kaskikuja 3 osoitteeseen varattuna huoltoaikana. Mikäli asiakas myöhästyy yli 15 minuuttia huollon alkamisesta saattaa  asiakkaalle tulla sanktioita.

Pyörän voi hakea pois, kun huolto on suoritettu. Hakuaika pitää sopia etukäteen esimerkiksi. s-postilla tai tekstiviestitse.

Olemme harrastuspohjainen yritys, koska liikevaihtomme on alle 10 000€ vuodessa. Liikevaihdosta johtuen emme ole Alv.-velvollisia. Emme myöskään omista Y-tunnusta tai ole kaupparekisterissä johtuen harrastuspohjaisuudesta.

Maksaminen tapahtuu käteisellä tai tilisiirrolla. Tilinumeron saa pyydettäessä. Muista todistaa tilisiirtosi esimerkiksi näyttökuvalla siirrosta. Käteisellä tai tilisiirrolla maksaminen tapahtuu vasta huollon jälkeen. Emme ota vastaan 0,05€ tai 0,10€ tai 0,20€ kolikoita.

Asiakas saa pyöränsä takaisin vasta maksun suorituksen jälkeen. Jos asiakas ei kykene maksamaan; ei hän saa pyörääkään takaisin.

Harrastuspohjaisesta toiminnasta johtuen emme ole vastuussa pyörän rikkoutumisesta tai vahingoittumisesta huollon yhteydessä. Emme pysty antamaan takuuta pyörän ajoturvallisuudesta huollon jälkeen.

Mahdollisuus pyörän rikkoutumiseen on pieni, mutta mikäli näin käy ei asiakas ole velvollinen maksamaan huoltoa.