Ota Yhteyttä

Usein Kysytyt Kysymykset

FAQ
Miten varaan pyörälleni huollon ?

Jos haluat varata pyörällesi huollon siirry Varaus osioon. Valitse palvelu ja täytä huollon aloitusaika ja -päivä, yhteystietosi ja vahvista varaus. Saat sähköpostiisi viestin varauksesta ja sitten vain odottamaan!

Miten voin maksaa huollon ?

Maksaminen tapahtuui käteisellä tai tilisiirrolla huollon jälkeen. Lisätietoa Varausehdoissa.

Miten varaan ja paljonko yksittäinen palvelu kustantaa ?

Yksittäisen palvelun kustannus sovitaan sähköpostitse. jos niitä tarvitaan. Työn minimiveloitus on 10.00€. Voit varata ajan yksittäiseen työhön milloin vain menemällä Ota Yhteyttä osioon ja valitsemalla lomakkeesta yksittäinen palvelu.

Miksi varaamani huoltoaika on peruttu ?

Saitko sähköpostiisi viestin, että huoltosi on peruttu? Voi olla, että olemme joutuneet perumaan huoltosi äkillisestä muutoksesta johtuen tai vain päällekkäin varauksesta. Saadaksesi lisätietoa ota yhteyttä sähköpostiin huolto@fillaripajavip.fi.

Miten voin peruuttaa huoltoni ?

Voit peruuttaa huoltosi menemällä sähköpostiin huollon varausvahvistus viestiin. Valitse viestistä CANCEL BOOKING.  Huomioi, että voit peruuttaa huollon ainoastaan 48 tuntia ennen varattua aikaa.

Minulla on muuta kysyttävää.

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse yllä olevalla lomakkeella. Lomake ei sido sinua mihinkään.