Ota Yhteyttä

Usein Kysytyt Kysymykset

FAQ
Miten varaan pyörälleni huollon ?

Jos haluat varata pyörällesi huollon siirry Palvelut osioon. Valitse palvelu ja täytä huollon aloitusaika ja -päivä, yhteystietosi ja vahvista varaus. Saat sähköpostiisi viestin varauksesta ja sitten vain odottamaan!

Miten voin maksaa huollon ?

Maksaminen tapahtuui käteisellä tai tilisiirrolla huollon jälkeen. Lisätietoa Varausehdoissa.

Miten voin peruuttaa huoltoni ?

Voit peruuttaa huoltosi ajankohtaa menemällä . Huomioi, että voit peruuttaa huollon ainoastaan 48 tuntia ennen varattua aikaa.

Miten varaan ja paljonko yksittäinen palvelu kustantaa ?

Yksittäisen palvelun kustannus sovitaan sähköpostitse. jos niitä tarvitaan. Työn minimi veloitus on 5.00€. Voit varata ajan yksittäiseen työhön milloin vain menemällä Ota Yhteyttä osioon ja valitsemalla lomakkeesta yksittäinen palvelu.

Miksei pyörääni haettu huoltoon varaamanani ajankohtana ?

Kirjoitithan osoitteesi oikein osoitteesi, kun varasit huoltoaikaa ( näet sen varausvahvistuksen tiedoista ) ja olihan ilmoitettu osoitteemme hakualueemme sisällä ( 1 km ).

Miksi varaamani huoltoaika on peruttu ?

Saitko sähköpstiisi viestin, että huoltosi on peruttu? Voi olla, että olemme joutuneet perumaan huoltosi äkillisestä muutoksesta johtuen tai vain päällekkäin varauksesta. Saadaksesi lisätietoa ota yhteyttä sähköpostiin huolto@fillaripajavip.fi.